سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]

جزوه حسابان یازدهم مطالب هر فصل را به صورت خلاصه و جمع بندی بندی شده برای شما آورده است. در کنار مطالب تعدادی سوال تشریحی حل شده نیز ذکر شده است. با حل این سوال ها می توانید مطالب خلاصه شده را به خوبی جمع بندی کنید. با دانلود جزوه کامل حسابان یازدهم  بخصوص در ایام نزدیک کنکور می توانید یک جمع بندی سازمان یافته از حسابان یازدهم داشته باشید

جزوه ی فصل اول تا سوم حسابان پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک (جبر و معادله – تابع – توابع نمایی و لگاریتمی) شامل درسنامه، نکات و تمرینات مربوطه در ادامه قابل دانلود است.

 

جزوه کامل حسابان یازدهم

 

ین کتاب شامل درسنامه ای قوی، مثال های متنوع، نکات مهم درسی، تمرینات و سوالات تستی کنکورهای سراسری و موسسات مختلف با پاسخ تشریحی است که توسط اساتید محترم جناب آقای عباس امیدوار (دبیر ریاضی دبیرستان های منطقه 9 تهران) و سرکار خانم حسنیه شریفی (دبیر ریاضی دبیرستان های شهر قدس) تالیف گردیده است.

دانلود جزوه حسابان یازدهم

فایل pdf فصل اول این کتاب (مبحث جبر و معادله شامل 5 درس “مجموع جملات دنباله های حسابی و هندسی” ، “معادلات درجه دوم” ، “معادلات گویا و گنگ” ، “قدرمطلق و ویژگی های آن” و “آشنایی با هندسه تحلیلی”)، توسط همکار گرامی جناب آقای عباس امیدوار (از مولفان کتاب) به سایت ریاضی سرا ارسال گردیده است. این فایل در ادامه قابل دانلود است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط معمار 99/8/13:: 9:28 عصر     |     () نظر